بهترین هتل های پکن چین
نوشته شده توسط : azar yousefi

هتل شنزن پکن

هتل شنزن یکی از هتل های 4 ستاره چین می باشد و در شهر پکن واقع شده است. این هتل متشکل از 301 اتاق برای پذیرایی از میهمانان تور چین می باشد. در هتل شنزن امکانات ویژه ای از قبیل خدمات زیبایی و اتاق بیلیارد برای میهمانان تور چین در نظر گرفته شده است.

هتل شنزن پکن

از دیگر امکاناتی که هتل برای میهمانان تور چین در نظر گرفته شده است می توان به خدمات ماساژ، استخر، سونا، جکوزی، امکانات جلسه و ضیافت، خدمات خانه داری، فکس و کپی، لباسشویی، باشگاه ورزشی، رستوران، پذیرش 24 ساعته، سیستم تهویه، بار، گاوصندوق ویژه میهمانان تور چین و ... اشاره نمود.

هتل شنزن پکن


هتل فوربیدن سیتی پکن

هتل فوربین سیتی یکی از هتل های 3 ستاره چین است که در شهر پکن قرار دارد. این هتل از 80 اتاق برای پذیرایی از میهمانان تور چین برخوردار است. در این هتل امکانات ویژه ای برای میهمانان تور چین درنظر گرفته شده است که از آن جمله می توان به سالن کنفرانس، اتاق بیلیارد برای علاقمندان و همچنین فروشگاه های متعدد اشاره نمود.

هتل فوربیدن سیتی پکن

از دیگر امکانات هتل فوربیدن سیتی برای میهمانان تور چین می توان به پذیرش 24 ساعته، رستوران، گاوصندوق، سیستم تهویه، بار، انبار بار و چمدان، امکانات جلسه و ضیافت، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، فکس و کپی، کرایه دوچرخه ویژه میهمانان تور چین و... اشاره داشت.

هتل فوربیدن سیتی پکن

 مطالب مرتبط:





:: موضوعات مرتبط: تور چین , ,
:: برچسب‌ها: هتل های چین , هتل های پنج ستاره چین ,معروف ترین هتل های پنج ستاره چین ,بهترین هتل های چین ,
:: بازدید از این مطلب : 533
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: